Selasa, 14 Mei 2013

AHHH..TENSION... !!!! itulah perkataan yang bermain diminda ku ini...

sejak kebelakangan ini aku terasa amat stress ..sampai x pandai dan keliru merancang /menyelesaikan masalah..boleh menjadi satu tekanan dalam kehidupan aku ini ..bila semua ini bakal berakhir ..sampai bila???
YA ALLAH.. engkau Maha Pengasih Lagi Maha Mengasihi...berilah aku kekuatan kesabaran dalam menghadapi ujian-Mu YA ALLAH..sesungguhnya aku insan yang lemah ,kerdil yg menumpang dibumi ini ..
hanya hidayah-Mu saja aku dapat memberikan ketenangan dlm hati dan perasaanku..satukan hati2 kami semua dalam berkasih-sayang..teguhkanlah keimanan kami..berikanlah kekuatan kudrat agar dapt beribadah kepada-Mu YA ALLAH..dan tunjukkan jalan yang benar serta diredhai disisi -Mu YA ALLAH..AMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kek batik marbeles

Asalamualaikum Lama Tak bersiar Hari ini tekak teringin nak makan kek batik.anak yang sulung asyik bertanya bila nak buat kek batik s...