Rabu, 19 Disember 2012

Kerana kau mini blueberry cheese tart aku sanggup...


kerana kau ,ku turutkan..(heheheh) best x ayat ini macam nk bersyairlah pulak..apa2 aje lah..first time aku cuba buat blueberry cheese tart,tart telur dan fruit tart..Alhamdulilah nampaknya menjadi jugak akhir.Apa yang aku cuba semuanya berjaya dan x sangka impian menjadi kenyataan.berkat dorongan dan sokongan dr hubby aku serta kekawan yg aku sayang maka terjadi segala jenis tart..memang sedap sgt .Anak mama suka makan *ayat anak mama : mama sedapnya lain kali buat byk ya kita nk makan byk2..sangat..lihat pic2 tu..ok layan..

cantikkan..

x masak lagi..
mini tart telur nampak ok..tetapi...

 mini blueberry cheese tart
mini blueberry tart untuk dijual 1 bekas rm4 


lihatlah yang lain semua ok.. tapi tart telur je x ok..kuatkan semangat aku akan terus mencuba sampai ok..

fruit tart idamanku...
selepas ini kena kuatkan semangat untuk berniaga ..sebb order dah mai.. syukur Alhamdulilah  padamu Ya ALLAH..



4 ulasan:

Kek batik marbeles

Asalamualaikum Lama Tak bersiar Hari ini tekak teringin nak makan kek batik.anak yang sulung asyik bertanya bila nak buat kek batik s...